среда, 6 июля 2011 г.

Чайок для Зірочки

Всім доброго вечора ))
Вирішила написати українською мовою.. сьогодні такий настрій )) А ще, можливо, тому що вчора  Ксюнечка нарешті отримала мою посилочку з чайком по грі-конкурсу "Грушечка с чайком".. Я навмисно не викладала свій подаруночок раніше, хотіла зробити сюрприз.. і він вдався, чому я дуже рада!!! ))
Коли дізналась, що маю оформити чайок саме Зірочці, то перше, що прийшло в голову - вишити чайний малюночок, який Ксю висилала мені зі схемою будиночку, щоб наблизити здійснення моєї мрії - власної квартири.. тоді картинка з чайничком мені припала до душі )) Вишила її дуже швидко - за два дні після роботи.. з думкою про те, що скоро вона полетить до своєї власниці, з любов'ю.. вирішила оформити, навіть пішла в багетну майстерню, але там не знайшла нічого вартого того малюнка.. я дуже засмутилась, адже так не хотілось висилати неоформлену вишивку.. коробочка вже була зроблена.. і одного дня, випадково поклавши вишивку поруч з упаковочкою, я помітила, що вони дуже гармонійно поєднуються і подумала: невже я не зможу зробити рамочку сама? ..і зробила..
Тепер у Ксюні на кухні живе такий чайний набір
Знаю, що Оксанка кавоманка.. дійсно, нереально жити у Львові і не пити каву )) ..тому хотілось вислати щось особливе.. я збігала в магазинчик і купила чайок від "Чайної країни".. насипала його в коробочку.. це мій найулюбленіший дуже смачний чай з загадковою назвою "1001 ніч".. обожнюю його! Лише заплющте очі та уявіть суміш китайського та цейлонського чаю зі шматочками ананасу, пелюстками троянди та свіжим фруктовим смаком..
Бажаю вам солодких снів та запашного чайку зранку! ))

10 комментариев:

  1. Классный чайный набор получился!

    ОтветитьУдалить
  2. я уже у ксюни писала какая ты молодец,просто потрясающий наборчик получился:)

    ОтветитьУдалить
  3. так тепло и уютно смотрится, как вечер у камина :)

    ОтветитьУдалить
  4. Це чцдовий набір! Оксанці повезло!! Супер!

    ОтветитьУдалить
  5. Женечка, ты большая молодец! И коробочка, и вышивка - супер! Думаю, ты заслужила приз))

    ОтветитьУдалить
  6. і я згідна що Женічка заслужила приз!!!!
    Подарунок просто НЕЙМОВІРНИЙ!!!!!
    чого тільки варте те, що я зранку п"ю не каву, як звичайно, а твій чайок )))) поки він заварюється милуюсь коробочкою, а потім насолоджуюсь смаком і дивлюсь на картинку ))) і теплі , позитивні емоції на весь день ))
    дякую тобі, сонечко!!!

    ОтветитьУдалить
  7. Женічка, набір чудовий! Все так гармонійно :)

    ОтветитьУдалить
  8. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  9. Вітаю з перемогою у грі "Грушечка з чайком" ! Коробочка просто неймовірна !

    ОтветитьУдалить
  10. Дякую, мої рідні )) Мені дуууже приємно!
    Я поки ваші коментарі у Ксюні читала, аж замурчала як котик від задоволення ))

    ОтветитьУдалить